ניקוי באוזון לרכב

ניקוי באוזון לרכב, טיהור אקולוגי לרכב

ניקוי באוזון לרכב, טיהור אקולוגי לרכב

כעת ניתן לנקות את רכבכם על ידי ניקוי באוזון לרכב. הרכב שלכם סובל מריחות רעים שנובעים מעישון סיגריות, עובש, טחב, פיח, בקטריות או סתם משהו שנשפך ברכב ומייצר ריח רע? עד היום, הייתם צריכים לנקות את רכבכם לשפשף את המשטח או החלק המזוהם בחומרי ניקוי שבמקרים רבים לא פתרו את הבעיה או יצרו ריח לא בריא בעצמם.

קחו עישון סיגריות לדוגמא – עשן הסיגריות מתפזר בחלל הרכב, נדבק לריפודים ולמשטחים וחלקים מתפוררים מסייעים לריח העישון הרע. אם רכשתם רכב מאדם מעשן או שאתם מעשנים ומתקשים למכור את הרכב, אתם בודאי סובלים מאוד מריח שילווה אתכם במשך שנים וקשה להפטר ממנו. ריח הסיגריות, כמו גם ריחות רעים אחרים, פולטים באופן קבוע לחמצן סביבם חלקיקים הגורמים לריח.

איך מסירים ריח של סיגריות מהרכב?

על ידי טיפול חדשני אותו אנו מציעים, ניתן להסיר כל סוג של ריח על ידי טיהור אקולוגי לרכב. הניטרול מתבצע למעשה על ידי מכשיר ייחודי אשר מייצר חמצן פעיל מהחמצן שנמצא בתוך הרכב. החמצן הפעיל נקרא “אוזון” שהוא סוג של גז שנוצר על ידי מטען חשמלי במכשיר אשר דרכו עובר חמצן ויוצא החוצה מטוהר עם חומרים פעילים.

פתרון חדש, מהיר, אקולוגי ויעיל

הסרת ריח סיגריות מהרכבניקוי באוזון לרכב למעשה מתבצע ברכב סגור ואטום ככל הניתן, המכשיר שואב את כל החמצן ברכב פנימה ומוציא חמצן מטוהר בעל מולקולות גז לא יציבות שתוקפות ומחמצנות את בקטריות וחיידקים הגורמים לריח וכל איזור או משטח ברכב שבא במגע עם החמצן. ההליך אורך מספר דקות ברכב ומביא לכך שהכל החמצן ברכב מטוהר וכל אורגניזם שנמצא באיזור הסגור עובר טיהור. לכן אסור לבצע את התהליך בקרבת בני אדם, בעלי חיים או צמחים שעלולים להפגע.

לאחר התהליך נאוורר את הרכב מספר דקות להחלפת כל החמצן בו. מומלץ כמובן לבצע את הטיפול בזמן שהרכב דולק והמזגן עובד בסירקולציה פנימית כדי לטהר את מערכת המיזוג. ההרגשה לאחר הטיפול היא מרעננת, האוויר ירגיש ויריח נקי וצלול והריח הנלווה יעלם לאחר זמן מה.

טיהור אקולוגי לרכב הינו פתרון חדש אשר אומץ לאחר הטמעת ההליך בבתי חולים, חדרי ניתוח, מפעלים, חדרי אשפה וחללים פנימיים שדורשים טיהור אחת לתקופה.

אנו מזמינים אתכם לתאם ניקוי באוזון לרכב אצלנו. טיהור אקולוגי לרכב הינו הצעקה האחרונה בניקיון הרכב ומומלץ במיוחד לאחר רכישת רכב יד שניה כדי לטהר אותו מזיהומים וחיידקים לא ידועים.

לעוד טיפים על ניקיון רכבכם, קיראו כתבה על איך לשמור על רכב יד שניה שקניתם.

דיטיילינג לרכב
מה זה דיטיילינג
PREVIOUS POST
פחחות לרכב
NEXT POST