דיטיילינג לרכב

מה זה דיטיילינג

מה זה דיטיילינג לרכב?פוליש ווקס לרכב דיטיילינג לרכב

הרבה שואלים אותנו מה זה דיטיילינג לרכב. המשמעות של דיטיילינג באנגלית היא ירידה לפרטים ואכן זוהי המהות של דיטיילינג לרכב יד שנייה ואף לרכב חדש. נקיון תוך ירידה לפרטים הקטנים.

דיטיילינג הוא ניקיון הרכב ברמה הכי גבוהה שקיימת תוך החזרת הרכב למצב המקורי שאליו ניתן להגיע. דיטיילינג מלא כולל שטיפה ידנית של כל הרכב וניקוי חיצוני לרכב שלא ישאר אפילו גרגר אבק (כן גם בתוך פתח מילוי הדלק, תא המטען והמנוע), פוליש רב שלבי (מספר פעמים) למעטפת הצבע, ציפוי וקס או ציפוי ננו קרמי וכן ניקיון פנימי של הרכב, ריפודים, שטיחים, תקרה, הסרה של כל לכלוך שניתן להסיר בעזרת חומרי ניקוי מיוחדים וליטוש פנסים. טיפול דיטיילינג מלא לוקח מספר ימים ודורש התמקדות רבה ומכאן מחירו היחסית גבוה.

מ.ש השבחת רכב מתמחה בדיטיילינג ואף מציעה שירותים נוספים של תיקוני צבע לרכב ותיקוני פח. שירות הדיטיילינג לרכב יתבצע בדרך כלל במכוני שטיפת רכבים, להם אין יכולת תיקון שריטות ברכב, תיקוני פחחות או צבע לרכב וכן הם אינם מגיעים לרמת המיומנות הפוליש והעבודה עם ציפויים. אנו מציעים את מגוון השירותים הללו עם הבטחה לרמת ביצוע מושלמת.

ציפויים הם תחום בפני עצמו. כיום הציפוי הנפוץ ביותר הינו ציפוי הוקס. וקס אוטם צבע של הרכב מבריק ומשמר אותו. הוא שכבה מחומרים בעלי מרכיב שומן גבוה אשר נדבקים לרכב ומגנים על הצבע בעיקר מקרינת UV שפוגעת בו, מלשלשת ציפורים ולכלוכים כלליים.

ציפוי נוסף, איכותי ויוקרתי יותר הינו ציפוי ננו קרמי שדורש מיומנות גבוהה. מדובר בציפוי שעשוי החלקיקים קטנים יותר (לכן הוא נקרא ננו) ואשר עמיד יותר מהוקס שיורד לאחר מספר שטיפות במכונת שטיפה. הוא עמיד, מגן על הרכב לאורך יותר זמן, נותן ברק מרשים יותר לצבע הרכב, דוחה נוזלים ואבק, מונע דהיית צבע ומקל על ניקוי הרכב. בציפוי רב שכבתי הוא יכול אפילו להגן על הרכב משריטות בפח.

מה זה דיטיילינג

מתי עושים דיטיילינג לרכב?

רב האנשים בוחרים להשקיע בדיטיילינג בזמני קצה של הרכב, לפני מכירה, אחרי קניה, באירועים מיוחדים כמו חתונה ואף בחגים, אם כי נכון יהיה לדאוג במשך כל תקופת הבעלות לציפוי הגנה כמו וקס לרכב או ציפוי ננו לרכב.

לפני מכירת רכב, הטיפול הנפוץ ביותר הוא של ניקיון פנימי ופוליש רב שלבי, זאת על מנת להציג את הרכב בצורתו היפה והנקייה ביותר לבעליו הבאים. לפי מידע שהצטבר אצלנו, כל מי שביצע טיפולי דיטיילינג לפני מכירה הצליח למכור את הרכב, לא משימה פשוטה בימינו.

אחרי רכישת רכב, הטיפול הנפוץ ביותר הוא של ניקיון פנימי, הסרת ריחות (במקרה ובעליו הקודם של הרכב עישן), פוליש רב שלבי (אם נדרש) וציפוי וקס או ננו קרמי. טיפול זה נותן לבעלים החדשים של הרכב את התחושה שהוא קנה רכב חדש ומנצנץ. אצלנו, הרכב גם מגיע עם ניילונים לאחר טיפול הדיטיילינג לחיזוק ההרגשה.

בחתונות, הטיפול הנפוץ ביותר הוא הנקיון פנימי יסודי והפוליש בדגש על הנקיון הפנימי שחלילה שמלת הכלה לא תתלכלך. בחגים, בעיקר בפסח, נקיון פנימי להסרת חמץ מהרכב, אותם פירורים שילדנו נוהגים לפזר.

נשמח לעזור לך להתאהב ברכבך מחדש. אנו במ.ש השבחת רכב מומחים בתהליכי השבחת הרכב הכוללים דיטיילינג, פוליש לרכב, ציפוי וקס לרכב, ציפוי ננו לרכב, נקיון פנימי יסודי, ניקיון מנוע ועוד. הסדנא שלנו היא סדנא סגורה וכל רכב של לקוח נכנס ומקבל טיפול יסודי ברמה עולמית. אנו מומחים בפוליש, בצבע ובפחחות, מוסמכים על ידי משרד התחבורה ומשרתים את לקוחותינו בחיוך במכל הלב כל יום. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל ייעוץ ומענה לכל בעיה ברכבכם.

מכוניות למכירה
איך לשפר את הסיכויים למכור את הרכב
PREVIOUS POST
ניקוי באוזון לרכב
ניקוי באוזון לרכב, טיהור אקולוגי לרכב
NEXT POST