ציפוי ננו לרכב

ציפוי ננו לרכבכל מה שרצית לדעת על ציפוי ננו קרמי לרכב:

ציפוי ננו לרכב מבוסס על חלקיקים קרמיים מזעריים (ננו טכנולוגיה) אשר מכסים חלקים ברכב ומסייעים בהגנה על כל חלק שעבר ציפוי: הצבע, הריפוד והשמשות ממגוון מפגעים הכוללים נוזלים, אבק ולכלוך, קרני UV ושריטות קלות, הציפוי מרווה את צבע הרכב ומספק הברקה חיצונית מרשימה.

ציפוי ננו לרכב הינו תחליף חדשני ביותר לוקס הותיק. חומר הוקס הומצא עוד במאה ה-18 והיה מבוסס על שומן. וקס נמצא בשימוש נרחב גם היום וגם אנחנו מספקים ציפוי וקס איכותי ללקוחותינו.

את הוקס מורחים על פח הרכב, הוא מספק הגנה והברקה אם כי אינו עמיד. ציפוי וקס יעמוד ב2-4 שטיפות במכונה ובכ4-7 שטיפות ידניות. חלקיקי השומן שנמרח על פח הרכב נפגמים בתהליך של הרטבה וניגוב וככל שהניגוב (או במקרה של מכונות שטיפה הצלפה) חזק יותר, החומר יורד.

במה שונה ציפוי ננו לרכב מהוקס?

ציפוי הננו הקרמי מכיל חלקיקים מזעריים וקטנים יותר מחלקיקי השומן הנמצאים בוקס. חלקיקים אלו נכנסים לתוך צבע הרכב ולתוך השריטות המזעריות שקיימות על צבע הרכב. הם ממלאים את השריטות וחשוב שאיש מנוסה יבצע את התהליך שכן התייבשות של החומר במריחה לא מקצועית יכולה ליצור מראה של טיפות עדינות שהסרתן תסיר את הציפוי ותבזבז את החומר והזמן. הציפוי ניתן למריחה או להתזה.

ציפוי ננו לרכב עמיד יותר מוקס. לרב אם השקעת בציפוי ננו לרכבך, עדיף לשטוף את הרכב בשטיפה ידנית. עמידות החומר בשטיפה ידנית גבוהה והחומר ישאר בין 60-90 שטיפות במידה ובוצעה שכבת ננו אחת (בין שנה ושנה וחצי בממוצע).

ציפוי הננו החיצוני מבריק מאוד ולא נותן לחומר להצמד לרכב, מים, בוץ ומזהמים אחרים יזחלו לאורך הרכב בנסיעה ויחפשו קרבן אחר, אבק, לשלשת ציפורים ולכלוך אחר לא ידבקו לרכב.

הברקה לאחר ציפוי ננו קרמיציפוי ננו קרמי ותרומתו לצבע הרכב

ציפוי הננו לאחר ביצוע פוליש רב שכבתי לרכב מרווה את צבע הרכב. אנו מקפידים למרוח שכבת פריימר לפני ציפוי הננו אשר נועדה כדי לקשר ולחבר בין חלקיקי הנאנו לצבע. לאחר ציפוי ננו נכון, הברק על גבי צבע הרכב ,במיוחד אם מדובר ברכב בעל צבע מטלי, מיוחד או כהה, הינו משמעותי מאוד.

בעין לא מיומנת, עוברי אורח לא יבינו איך הרכב כל כך מבריק עד לרמה של מראה ובעל מראה חדש.

ציפוי ננו בתוך הרכב

יתרונו הגדול של ציפוי הננו הקרמי הוא בגמישות השימוש בו. ניתן להשתמש בו בתוך הרכב, על גבי הריפודים או באיזורים אשר מתלכלכים באופן קבוע. הוא יעיל במיוחד ברכבים בעלי מושבים וחלקים בהירים, כאלה שסופגים לכלוך, מקבלים צבע מבגדים (מג’ינסים מסירי צבע לדוגמא), אבק, לכלוך, אבק סיגריות ועוד. שימוש בציפוי ננו במקרה זה יוריד את הצורך להכנס לנקיון עמוק או החלפה.

השימוש המשמעותי בשימוש בציפוי ננו על גבי הריפודים הוא בניקוי הריפודים. ציפוי הננו מייצר הגנה מפני נוזלים, גם אם ישפכו נוזלים על גבי הריפוד, הנוזל ישב על הריפוד ולא ישקע בו. ניתן יהיה להספיג את הנוזל בקלות ולנגב אותו מהריפוד.

הריפודים הרגישים ביותר הם ריפודי עור וציפוי ננו על גבי עור מסייע רבות בשמירה עליו לטווח הרחוק. האיכות של העור נשמרת והוא סופג פחות לכלוך והופך עמיד יותר.

השימוש בציפויי ננו מתפתח מאוד ובשנים הקרובות יהיה בשימוש נרחב לא רק בתחום הרכב אלא גם על גבי ביגוד, ציפוי ריהוט בדגש על ספות ועוד.

ציפוי הננו על שמשות הרכב

במידה ובחרתם בציפוי ננו לשמשות, בעת הגשם המים פשוט יזרמו ממך והלאה, חוויית הנהיגה ברכב בעת גשם שונה לחלוטין, השימוש במגבים במקרה זה יהיה מיותר שכן אין למים אחיזה ובמהירות הרוח מעיפה אותם אחורה.

באיזורים קפואים בעולם גם אוהבים את ציפוי הננו שכן הוא אינו מאפשר לקרח להדבק לשמשות ובניגוב קל הקרח יורד, שלא כמו מצב רגיל שצריך לגרד ולהפעיל כח.

ציפוי הננו על הג’נטים של הרכב

הג’נטים (החישוקים) של הרכב צוברים לכלוך מהר יותר ולא פשוט לנקות אותם ביעילות. גם קיטור נקודתי מתקשה להגיע לכל פינה. לכן ציפוי ננו קרמי מקצועי של הג’נטים יכול לסייע בכך. הוא יאפשר ניקיון בקלות וימזער את כמות הלכלוך שנצמד לג’נטים.

אנו במ.ש השבחת רכב מומחים בתהליכי השבחת הרכב הכוללים דיטיילינג, פוליש לרכב, ציפוי וקס לרכב, ציפוי ננו לרכב, נקיון פנימי יסודי, ניקיון מנוע ועוד. הסדנא שלנו היא סדנא סגורה וכל רכב של לקוח נכנס ומקבל טיפול יסודי ברמה עולמית. אנו מומחים בפוליש, בצבע ובפחחות, מוסמכים על ידי משרד התחבורה ומשרתים את לקוחותינו בחיוך במכל הלב כל יום. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל ייעוץ ומענה לכל בעיה ברכבכם.

loading
נגישות (לסגירה לחצו על הכותרת)