טיפים לשמירה על הרכב

איך לשמור על רכב יד שניה או רכב חדש שקנית

איך לשמור על רכב יד שניה שקנית?

מזל טוב, התברכתם ברכב חדש מיבואן, יד שניה מפרטי או מסוכנות. אתם מוצפים בהרגשה הטובה של הרכישה החדשה שעושה נעים בנשמה. כתבה זו באה להסביר איך כדאי לפעול על מנת לשמור על הרכב לאורך זמן במצב בו הוא נרכש.

צבע לרכב יד שניהשיפור מצב צבע הרכב

במידה וקניתם רכב יד שניה ואתם מעוניינים להתחיל את בעלותכם ברגל ימין. מומלץ לבצע טיפול פוליש רב שלבי. הפוליש עובר על חלקיו החיצוניים של הרכב, מוריד שכבה דקיקה של צבע ומחזיר את הצבע המקורי. אנו מומחים בפוליש רב שלבי ומצליחים להגיע לרמה גבוהה מאוד בעזרת התהליך.

במידה ויש פגיעות בפח, שריטות, וחלקים עם צבע שהוסר, ניתן לצבוע וליישר חלקים אלו בטיפול צביעה ופחחות קלה כדי להחזיר את המצב למצב הכי קרוב לחדש. על ידי כל המכשור שנמצא אצלנו אנו משביחים, צובעים, מתקנים ומחזירים למצב הקרוב למקורי.

על ידי שיוף קל, אנו עוברים על פנסי הרכב ומלטשים אותם לחזרה למצב נקי וחלק. לא כל מצב ניתן לתקן אך ניתן לשפר משמעותית מצבים שהפנס כבר לא מאיר.


שימור מצב הפח והצבע

פוליש לרכבניתן לשמר את המצב של הצבע והפח, בין אם מדובר ברכב חדש או רכב שעבר פוליש רב שלבי, צבע ותיקונים, על ידי ציפוי ננו קרמי חיצוני. ציפוי זה מרווה את צבע הרכב, שומר על הפח משריטות קטנות, מפגעי מזג האוויר, מנוזלים, לכלוכים ומזהמים. וכן הוא מבריק מאוד, קשיח ויפיפה.

על ידי ציפוי ננו לרכב ניתן משמעותית להקל על שטיפת הרכב שכן הרכב מתלכלך פחות, הציפוי מייצר שכבה חלקלקה שלא מאפשרת ללכלוך כמו אבק או נוזלים להתפס בה. מה שאומר שכל לכלוך לא נתפס בפח ונופל הלאה.

ההברקה של ציפוי הננו לרכב נשמרת לאורך זמן אם שומרים על הוראות השטיפה המומלצות ומסייעת בצורה משמעותית לשמור על הרכב מבחינה חיצונית.

ציפוי ננו קרמי מומלץ גם על ג’נטים (חישוקים) מגנזיום וכן על שמשות הרכב.

שימור ריפודים ברכב

רבים מאיתנו על מנת לשמור על ריפודי הרכב, שמים כיסויים על הריפודים. ישנם כיסויים מיוחדים אך הם קצת פוגעים במראה הרכב וכן אינם פותרים מצבים של לכלוך הנובע מנוזל שחודר דרכם.

פתרון שקיים היום וצובר תאוצה הוא ציפוי ננו קרמי לריפודים. ציפוי זה מונע מנוזלים ולכלוך להדבק לריפודים ונוזל עומד עליו על להספגה עם מטלית. ציפוי ריפודי הרכב עם ננו קרמי מחזיק כחצי שנה.

מומלץ כמובן באופן שוטף, לנקות את פנים הרכב, לשאוב אבק, לנקות את הריפודים והחלקים הפנימיים ולרוקן זבל באופן יומיומי כדי להמנע מריחות רעים שישארו ברכב. למעשנים, קחו בחשבון שהעישון ברכב מייצר בלאי פנימי לחלקים הפנימיים הנשרפים מהאפר הרותח וגם מפגעי ריח סיגריות לא נעימים ולכן מומלץ להמנע מלעשן בתוך הרכב.

תיקון שריטות ברכבניקיון ידני בלבד עוזר לשמור על הרכב!

רבים מאיתנו רוחצים את מכוניותיהם במכוני השטיפה במכונות השטיפה. ניקיון במכונת שטיפה רגילה אינו מומלץ בשל השריטות העגולות שסיבי מכונת השטיפה המסתובבת משאירה על צבע הרכב (ראו בתמונה) ולא עוזר לשמור על הרכב.

לכן המציאו את מכונות השטיפה בג’ילדות אך הן גם בעייתיות מאוד. במכונות הג’ילדות עוברות מאות מכוניות ביום, בכל מכונה המים ממוחזרים וחוזרים ושוטפים את כלל המכוניות. זה נכון שג’ילדה אינה שורטת את הרכב אבל ג’ילדה לא נקיה כן עלולה להשאיר שריטה. מכוני הג’ילדות לא מנקים את סחבות הג’ילדות ולכן סחבות אלו צוברות חול וחלקיקים קטנים שנתקעים בהם. החול וחלקים אלו בפעולת ההצלפה שורטים את הצבע ולכן לא מומלץ לשטוף במכונת ג’ילדות שכן גם הלכלוך והזוהמה לא מסוננים בצורה אבסולוטית אז מה שקורה זה שהמים הם אותם מים מזוהמים עם כל כתמי הלכלוך והסחבות גם מטונפות מה שלא באמת מנקה את הרכב.

שריטות קלות ניתן להסיר על ידי פוליש אך על מנת להמנע משריטות בכלל יש להמנע משימוש במכונות שכן שטיפה ידנית אפקטיבית יותר וניתנת בשירות אישי שמפצה על אובדן הזמן.

מה בדרך כלל עושים?

רב הלקוחות שרכשו רכב יד שניה, במקרים רבים רכשו רכב במצב לא הכי טוב וקיבלו עליו מחיר משתלם. לקוחות אלו ובכלל לקוחות של יד שניה לרוב משקיעים בפוליש רב שלבי, תיקוני צבע, פחחות קלה וציפוי ננו קרמי חיצוני כדי לשפר את מראה הרכב ואת הרגשתם האישית. במקביל הם מבצעים ניקיון פנימי יסודי בדגש על הריפודים כדי להוציא כל זכר למה שנשאר מהבעלים הקודמים.

לקוחות של רכב חדש, בדרך כלל משקיעים בציפוי ננו לרכב שמאפשר שימור מקסימלי ואף בציפוי ננו פנימי לריפודי הרכב, במיוחד אם מדובר בריפודי עור וריפודים בהירים.

רבים גם בוחרים השקעה באביזרים אותם אנו מספקים, שטיחים חדשים, כיסויי הגה וריפודים.

אנו במ.ש השבחת רכב מומחים בתהליכי השבחת הרכב הכוללים דיטיילינג, פוליש לרכב, ציפוי וקס לרכב, ציפוי ננו לרכב, נקיון פנימי יסודי, ניקיון מנוע, תהליכים המסייעים לשמור על הרכב, ועוד. הסדנא שלנו היא סדנא סגורה וכל רכב של לקוח נכנס ומקבל טיפול יסודי ברמה עולמית. אנו מומחים בפוליש, בצבע ובפחחות, מוסמכים על ידי משרד התחבורה ומשרתים את לקוחותינו בחיוך במכל הלב כל יום. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל ייעוץ ומענה לכל בעיה ברכבכם.

איך לשמור על רכב יד שניה או רכב חדש שקנית
PREVIOUS POST
מכוניות למכירה
איך לשפר את הסיכויים למכור את הרכב
NEXT POST