מכוניות למכירה

איך לשפר את הסיכויים למכור את הרכב

רחיצת רכב ידניתאיך תוכל לשפר את הסיכויים למכור את הרכב?

אתם צריכים למכור את הרכב אבל ההיצע בחוץ עצום. היום ישנם אינספור אפשרויות לרכישת רכב יד שניה ולכל בעל רכב שמעוניין למכור ישנה את אותה הבעיה.

אנו במ.ש השבחת רכב מתמחים בטיפול לפני מכירה. עבודת הדיטיילינג שלנו ונסיוננו עם לקוחות שמחפשים למכור את רכבם יכולה לתת לכם מספר טיפים, איך לגרום לאנשים לפנות אליכם ולרכוש מכם את הרכב.

חלק עיקרי בהחלטת הרכישה של לקונה הפוטנציאלי הינו הנראות של הרכב, איך הוא נראה מבחוץ ומבפנים. לרכב בעל מראה שמור בעל היסטוריית פגיעות נקיה ישנו סיכוי טוב להמכר. אבל מה עושים כדי לבלוט?


הסרת התנגדויות מראש

כדי למכור את הרכב ובמחיר המקסימלי הניתן, אנו ממליצים להביא את הרכב למצב שבו רב ההתנגדויות מראש הנוגעות למראה הרכב יעלמו. התנגדויות מראש כוללות: שריטות ופגיעות פח, לכלוך, צבע דהוי וריח רע.

כדי להתמודד עם התנגדויות מראש אלו, אנו ממליצים על שילוב של הטיפולים הבאים: רחיצה ידנית, פוליש רב שלבי ווקס, תיקוני צבע קלים, נקיון פנימי יסודי וניקוי מנוע.

הפוליש הרב שלבי בכיסוי ווקס יבטיח את הברק שיתן לרכב את המראה החדש ביותר שהוא יכול לקבל בהתאם למצבו. אנו מבצעים גם תיקוני צבע ופחחות קלה כדי להבטיח שלקונה לא יהיה תירוץ להוריד במחיר מבחינה חיצונית על שריטות ופגיעות שונות. מבחינת חיצונית טיפול פוליש רב שלבי עם תיקוני צבע ופח יביא את נראות הרכב למצב החדש ביותר.

הניקיון הפנימי היסודי יסיר כל לכלוך פנימי, ינקה את הריפודים, את השטיחים ויתן תחושה של נקיון ושימור גבוהים שחשובים בקבלת החלטת רכישה.

ניקוי המנוע זהו סוד שרבים שפותחים מכסה מנוע יתפלאו לראות מנוע שנראה כחדש ויעריכו שהרכב שמור ומטופל בהתאם.

Car Detailing, דיטיילינג, פוליש ווקס לרכב, יגואר XJ,המסר “חדש או ישן” עובר דרך האף

מה שרבים לא מודעים אליו הוא שרכב ישן הינו בעל ריחות של רכב ישן. בין אם בעל הרכב מעשן (ריח סיגריות הוא הכי גרוע) או לא, מי שנכנס לרכב מריח ריחות. אם הרכב נקי מבפנים, מושביו פורקו (כפי שאנו מנקים נקיון פנימי יסודי) וכל גרגר של לכלוך ואבק יצא, הריח ברכב ישתפר. בנוסף, אנו משתמשים בתכשירי ניקוי איכותיים שמשאירים ריח של נקיון וריחות נעימים ורעננים. חוויה של אדם שנכנס לרכב רענן הינה חוויה של כיף שכן לצערנו רב הרכבים בימינו בעלי ריח כזה או אחר.

בין אם הקונה הפוטנציאלי חושב על זה או לא, הריח עושה את העבודה לכאן או לכאן. הרכב יכול להיות נקי אבל מושביו לא עברו איוורור ולכן יריח כמו ישן. הלקוח מזהה זאת ומבין באופן תת הכרתי שהרכב ישן. כדי להסיר גם מסר תת הכרתי זה, יש לנקות את הרכב ניקיון יסודי ביותר. להסיר כל לכלוך, סימן מהריפודים, תקרה בפנים הרכב ולהסיר ריחות של אבק וישן. הסרת ריחות אלו הם עוד שלב של אווירה של נקיון שעוזרת בקבלת ההחלטה לרכישת רכב יד שניה.

ההכנסה מהמכירה בגלל טיפול הדיטיילינג אל מול עלותו

בדרך כלל, קונה שיבוא לרכוש את רכבכם יתעקש להוריד את המחיר וזה רק בגלל ההיצע העצום שיש בשוק. בכמה תסכימו לרדת במחיר? זה תלוי בכמות ההתנגדויות מראש שיקפצו לו לעין.

לנו יש רקורד מושלם של רכבים שטופלו ונמכרו. אנו יכולים להעיד שבזמן שהקונה רואה את רכב שטופל ומתלבט אם כן או לא לקנותו, הוא רואה את הרכב במצבו הטוב ביותר ומוכן לשלם עבורו יותר ממה שהיה מוכן לשלם לפני הטיפול.

בדרך כלל תוכלו למכור את רכבכם בתוספת של עלות הטיפול המקדים ואף ביותר מכך. מצב בו אתם מרוויחים גם מכירה מהירה ורכב מרשים יותר אל מול התחרות הגדולה בשוק.

למה קונים פחות מפרטי ויותר מסוכנויות רכב יד שניה?

בדיוק בגלל מראה הרכב. כל סוכנות דואגת להעביר את רכביה טיפול ותיקון של ליקויים, במיוחד חיצוניים. לכן לקוחות של סוכנויות מתרשמים לטובה מרכבים נקיים וחדשים למראה. אנו מטפלים ברכבים רבים של סוכנויות ויודעים לאמר שהטיפול עובד.

כפרטי, אתה יכול להשוות את עצמך לסוכנות על ידי טיפול דיטיילינג זהה לזה של הסוכנות.

צילום מקצועי למכור את הרכבטיפ נוסף שלנו – צילום מקצועי של הרכב

אנו מספקים בתשלום נוסף ומופחת ללקוחותינו, שירותי צילום על ידי צלם מקצועי בסדנתנו שמעלים את הסיכוי למכור את הרכב! דוגמאות לצילומים אתם יכולים לראות בגלריות האתר.

תמונות של צלם מקצועי אחרי הטיפול הן תמונות של מגזין רכב והן מושכות את העין אל הרכב בצורה משמעותית ביותר. לקוחות יראו את התמונות ויבואו כבר מוכנים שהרכב הוא משהו מיוחד. מנסיוננו שיש תמונות איכותיות מאוד הדבר מייצר משיכה לרכב ומקל על מכירתו, הן בקבלה של יותר טלפונים ממתעניינים והן בהצגתו לקונה בפוטנציאלי שמתרשם לטובה.

במקרה שנטפל ונצלם את רכבכם, נעלה את התמונות לאתרנו ונפרסם אותן גם שם למכירה.

אנו במ.ש השבחת רכב מומחים בתהליכי השבחת הרכב הכוללים דיטיילינג, פוליש לרכב, ציפוי וקס לרכב, ציפוי ננו לרכב, נקיון פנימי יסודי, ניקיון מנוע ועוד. הסדנא שלנו היא סדנא סגורה וכל רכב של לקוח נכנס ומקבל טיפול יסודי ברמה עולמית. אנו מומחים בפוליש, בצבע ובפחחות, מוסמכים על ידי משרד התחבורה ומשרתים את לקוחותינו בחיוך במכל הלב כל יום. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל ייעוץ ומענה לכל בעיה ברכבכם.

טיפים לשמירה על הרכב
איך לשמור על רכב יד שניה או רכב חדש שקנית
PREVIOUS POST
דיטיילינג לרכב
מה זה דיטיילינג
NEXT POST